torsdag 7 maj 2009

Favorit saker...

Visst är det så ..favoriterna måste alltid få plats den "rätt platsen" i inredningen. Vi har flyttat mycket och ränsat mycket!! Ändå..nyligen hitflyttad och stort hus men,,, massor som inte får plats. Kör loppis och skänker bort.


Men favoriterna ..ja de skall upp först för då, då har man landat!
Här är några favoriter





Tavlan är ett måste, ärvd ifrån min farfar, Giant C vår fruktskål inköptes vid ett speciellt tillfälle för mig och jag älskar formerna och idén bakom.

Ljustaken - Ida staken- fick vi i gåva när butiken öppnades Juli- 08 utav en granne i byn som är smed. Det värmde..vilket mottagande vi fick!! Känner oss välkomna här!




Kul belysning från Habitat ( de har mycket i AK smak..) samt den underbara vasen som jag säljer i Butiken.








Yvonne Bävmans Höna, får alltid en given plats i "våra" hem..Blir glad!

2 kommentarer:

  1. Gillar lampan, visst är det den som danska helena christensen har designat???

    SvaraRadera
  2. Japp! stämmer fint. Visst har hon lyckats!
    Önskar jag kunde sälja dem i butikan men Habitat har jag inte...synd!

    SvaraRadera