tisdag 31 januari 2017

Kuddmania..

 



 Visst börjar det klia i fingrarna... få in lite vår feeling, skapa en ny känsla och förändring. Enklaste möjliga är ju att investera i lite nya textilier. Jag faller lätt vackra mönster och härliga färger, men har nu på senare år valt lite mer nertonat.. nytt för mig. Jag vet från möten med kunder att det är svårt att våga välja nya grepp i färger/mönster, osäkerheten om hur det passar in med befintlig inredning och färgsättning gör det svårt att ta beslut.

Mitt tips är fota ditt rum i helhet och delar. Leta textilier i butiker och webben, fota dem med. Skapa ett enkelt moodboard och lek med nya färger via tex. Pinterest, Instagram eller liknande. Sätt taggar eller skapa mappar för ditt projekt. På det viset kan du se hur nya färger kan ta sig i uttryck. Är du van vid tex. Photoshop kan du enkelt skapa moodboard där förstås. Här är lite ögongodis i olika stilar. 


Prova gärna att blanda färger och mönster, det kan bli oväntat bra. Att skapa något personligt innebär ju att våga göra det oväntade icke så beprövade.. leka sig fram och ha kul helt enklet! 


Ha dé

1 kommentar:

  1. Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
    Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.

    SvaraRadera