onsdag 24 oktober 2012

Jag önskar mig..


Så här.. precis så här vill jag ha det. Natur toner  blandat med modern design.
Väldigt personligt då det inte är matchat och färg kodat  Här kan prickig kudde möta zebra randig, brunt mot grönt/grått och den härliga mattan med gula fält. Detta tack vare de mjuka natur färgerna. Det känns harmoniskt och härligt och jag kan flytta in.. 
bild RugCycle
  Dessvärre har vi ju fyllt vårt hem med helt annan inrednings stil. Vad göra.. jag är ombytlig och inspireras lätt av allt snygg som jag hittar i tidningar, på bloggar och nätet. Skulle behöva fler hem att styla :-)

bild RugCycle
 RugCycle skapar nytt utan att förstöra gammalt. Turkiska kelim mattor sammanfogas till en helthet. Galet läckert!! Detta kan man naturligtvis göra med våra svenska trasmattor om man har på lager.. eller loppis fyndar. Fogen mellan mattorna kan gärna vara i avvikande färg det skapar en bra inramning till respektive fält.
bild RugCycle
Här är en kollektion som består av bänk och pall med kuddar samt sittsäck här möts björk&läder med semiantika bruksmattor från Turkiet. Lyckat eller hur!!
Tord Bontjé

Vill ha och passar såå in i min önskestil :-)
Må så gott kram ak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar