fredag 10 juli 2009

Vänner och släkt..

Intensiva dagar med resa till Stockholm då borsdotter tog sin konfirmation i Huddinge Kyrka. Jag och min dotter Hanna fick sedan dagar på tu man hand i Stockholm...gissa om vi njöt!! Hanna har tömt min plånbok på många måsten..typ kläder!! Snabb resa hem för att ta emot våra allra bästa vänner. Härliga dagar på stranden och långa kvällar (med filt) vid grillen. Min Per tog hand om kunder i butiken, vilket kap till man jag har!!


Det känns lite tomt nu ner de rest hem men snart kommer nästa gäng.. och så fortsätter nog sommaren!! Härligt!

Här är lite bilder från min minisemester..



Hanna nyshoppad..



Lata dagar på Sandhammaren och vattnet var vaaarmt och inga alger!!

Jag har lite nya produkter som jag funderar på vad tycker ni? Är detta något man bara måste ha...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar