tisdag 21 juli 2009

Styling uppdrag

Lite dåligt väder och helt plötsligt finner man sig göra sådant man aldrig hinner..När jag rensade bilder i datorn hittade jag mina bilder ifrån ett stylinguppdrag jag gjorde för JM - Tvillingbackarna i Sigtuna 2007.

Det var ett uppdrag där jag skulle möblera upp en 3:a på 80 kvm. Temat jag gick på var hemvändande svenskt par i medelåldern, gissa om det var kul. Här är lite bilder....




Jag jobbade med detaljer såsom nattsärk, parfym, resväskor och solhatt mm i lite nostalgisk känsla..Matbordet var uppdukat med tårta (i sammet) för att fira hemvändarna. Jag köpte in möblerna och all rekvesita som sedan JM behöll för andra visningslägenheter.

Får lust att hitta fler bilder ifrån mina uppdrag (så håll utkik om ni är nyfikna)...eller inte beroende på väder!
Må solen lysa, eller!!

1 kommentar:

  1. Verkar ha varit ett superkul uppdrag och grymt bra blev det! Kul att se, hoppas på fler bilder från uppdragen :-)
    Är mycket nöjd med köpet av vasen hos dig idag...som du sa är den som gjord för en orchideé! Ses snart!

    SvaraRadera