måndag 5 december 2016

DIY Julpynt CanCanCasastyle...



Jag är inte så pysslig men som många andra så blir det alltid något eget diy projekt. Jag blir så imponerad av riktigt duktiga kreatörer men har inte tålamodet själv. Jag är en mer lätt och fort fixare. Dessvärre är inte alltid projekten så enkla om man tror alla gånger..






Dörrkransen blev så där, kommer inte ens med på bild, den hänger dock på dörren :-)
Vi skapade en hängande installation över matbordet, första försöket ... inte hundra men vi såg potentialen. Ny eldragning och fiskelina en helg senare gav ett bättre resultat. Svårt att fota dock..
 





Blommor med lite fix är snabbt, lätt och oftast lyckat. I år hyacinter, Amaryllis och tazetter och förståss mossa i olika former. Jag har lite hyacinter på tillväxt redo att byta ut de färdig blommade så vi har den underbara doften hela advent.


Att har roligt är grejen, jag går på lust och när jag har tid så får det bli som det blir. Ha en härligt 2:a advent vecka! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar