söndag 29 april 2012

SOL i sinne...




 Galet mycket ambitioner för denna långhelg har fått omvärderas..
Natt till Lördag väcktes jag av molande värk i axeln..höger axel..den mest nödvändiga för mina helgplaner..
Kunde inte förstå varför.. men helt klart jag var handikappad, kunde inte lyfta armen.
Vad fasen jag som skulle plantera, gräva, tvätta takfönster, baka.. ve o fasa!
T'änk vad vi förutsätter att allt skall fungera som vi vill.. kroppen, vädret... humöret.
Allt kan vi inte kontrollera och det är .. frustrerande och skrämmande.
Nåväl känslan idag när jag vaknade efter en hel nattsömn.. Lycka!!
Med hjälp av inflammationshämmande medikament är jag .. märkbart bättre.
Humöret på topp som vanligt när man kommer ut på andra sidan..
Det är som solsken efter regn..
Sköt om er ..



o så är det nu äntligen... musöron bara dé!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar