måndag 14 mars 2011

Dressa våren!

Äntligen, äntligen är den här!
Vååår! Vet inte om jag någonsin har längtat så.. men det har varit en tuff vinter. Härligt våriga kläder från Lysgaard har nu kommit. Prickar och ränder i härliga pigga färger Svart, Rött och skönt Grönt. Kjolarna faller snyggt och är "snäll" mot figuren :-) Klänningen påminner om svunnen tid och jag känner mig vardagsfin och lite busig iden..Visst är den fin!

Vi väntar med spänning på de fina handukarna som jag visat tidigare, kommer från USA så leveranser tar tid.. Nästa vecka skall vi få varor ifrån Ernst Kirchsteiger;s odla serie..ser framemot det oxå.


Vi försöker styra in leveranserna mot nya läget så det mesta dyker upp i April.
För er som bor i närheten så kan det vara läge att besöka oss då vi kör REA på visningsmöber och annat. Bland annat det fina Vitrinskåpet från Homeline..


Snart får vi börja måla och fixa i lokalen.. vill öppna så snabbt som bara möjligt.

3 kommentarer:

  1. Så härligt att vårkläderna är på ingång!!!:)

    Så roligt att få inreda en ny lokal!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin sidag jag hittade här...och vilken butik! Tack för inspiration...återkommer!
    tina

    SvaraRadera
  3. Tusen tack! välkomen tillbaka!

    SvaraRadera