tisdag 26 oktober 2010

Som man bäddar får man ligga..

Sov gott i svensk eko-design. Den rådande eko-trenden kan bli eko-tradition i alla svenska hem

CanCan är nu återförsäljare till de härliga bäddseten från Af Swedala.


afswedala föddes - med ett broderival som tog kraft ifrån dåtidens hantverksarv, texter som kommunicerade kärlek, pantoner som gav identitet och allt samlat i en miljövänlig, återanvändningsbar förpackning. Styrkan ligger i hållberhetstänket d.v.s. en produkt som lever länge.


Bädda fint för såväl små


som stora..





Sov så gott!

6 kommentarer:

  1. Så mysiga mönster!!
    Ja, det är detta man borde satsa på! Ska slita ut mina gamla först, sedan ska jag satsa för livet!:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är de juvliga och med lite knorr med texterna:
    Kyss mig lycklig, Tro hopp och kärlek, Kärleken är evig, Gullunge, Vyssan lull och Tryggare kan ingen vara!

    SvaraRadera
  3. Ser härligt ut det där! Och du tack du gulliga för att du gav mig din briljanta idé att färga sofftyget. Nu har jag gjort det och jag är hur nöjd som helst!!!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  4. Super kul att höra, skönt att du blev nöjd o soffan fick nytt liv :-)

    SvaraRadera
  5. Hej, lakanen är såå fina. Stod i en affär och kände på dem häromdagen. Trevlig blogg...
    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Vill bara önska dig en fin vecka!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera